Sunday 18 October 2015

About me

Bersama anak saudara



Hi,

Kepada semua, ini la diri saya, siapa saya..
Nama : Mohamad Khairullnaqib
Umur : 24 tahun
Asal : Kuala Lumpur
No hp : 014-814 1680
Email : mknaqib91@gmail.com
Pendidikan : Masih belajar dalam Ijazah Pengurusan Sistem Pejabat ( semester akhir )

Apa yang boleh saya bantu anda ??? :

 1) Saya boleh memberi anda peluang untuk hidup kekal sihat sentiasa.
2) Boleh membantu anda untuk menambahkan prestasi pekerjaan anda.
3) Sedia membantu anda yang ingin menukar gaya hidup yang lebih sihat dan bermotivasi.
4) Boleh membantu anda menambahkan dana pendapatan anda setiap bulan.

Kepada sesiapa yang berminat untuk mengetahui cara untuk kekal sihat sentiasa, jangan segan silu untuk hubungi saya. Bersama kita berusaha perolehi apa yang kita idamkan.

No comments:

Post a Comment